Warning: Use of undefined constant topic_id - assumed 'topic_id' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /var/www/xn--sg-kka.dk/public_html/forum/showtopic.php on line 7
Forslag fra bestyrelsen i ØSG II om udskiftning af vand- og energimålere til fjernaflæsning

Forslag fra bestyrelsen i ØSG II om udskiftning af vand- og energimålere til fjernaflæsning

Oprettet af Post
140f
12/6/2020
Begrundelsen for forslaget:
Batterierne i vores vand- og energimålerne blev udskiftet i 2012.
Dette er ikke korrekt,de blev skiftet i august 2013, for mit vedkommende 15.08.2013.
Mvh. Alex T. 140F

Besvar
140a
12/6/2020
Hej Alex

Du har ret i, at de fleste beboere fik udskiftet deres måler i august 2013, men enkelt fik udskifte før denne dato - på grund af defekter på selve målerne. Undskylder det ikke er formuleret helt korrekt – dette ansvar vil jeg gerne påtage mig.

Der er nogle regler på dette område, der foreskriver at måler skal udskiftes efter maksimalt 6 år - denne dato er overskredet med et 1 år – og da vi har valgt ikke at lave stikprøvekontrol, grundet den forholdsvise lave pris på nye målere, skal de udskiftes. Hvis man tjekker de indberettede data fra beboernes vand- og energimåler, ligger forbruget rimelig konstant, så jeg tror personligt ikke på at vores målere har registreret ukorrekt forbrug. Så selv om datoen for udskiftning ikke er helt korrekt, skal de alligevel udskiftes i år.

Besvar