Warning: Use of undefined constant topic_id - assumed 'topic_id' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /var/www/xn--sg-kka.dk/public_html/forum/showtopic.php on line 7
Bordtennisbord ødelagt

Bordtennisbord ødelagt

Oprettet af Post
138g
6/1/2020
Hej Alle,
Jeg var ovre i weekenden for at tage et spil bordtennis, men bordet var ødelagt.

Der er ingen tvivl om, at det var et slidt bord, men det har også fået et ordentligt pres, så metalstangen er bøjet. Jeg vil ikke tro, at det kan repareres.

Jeg håber vi kan finde pengene til et nyt - jeg har i hvertfald fået meget glæde af det.

Jeg skal nok undersøge og kommer med et oplæg forud for næste møde.

Mvh,
Sebastian fra 138G

Besvar
140l
6/1/2020
Øv. Hvilket materiale er metalstangen? Er det jern eller stål kan det muligvis svejses. Jeg har værktøj til det. Mvh Per

Besvar
Bestyrelsen
13/1/2020
Hej Sebastian,
Det var da rigtigt ærgerligt. Jeg har også set på det, og det ser ud til at nogen har forsøgt at presse pladen ned (meget hårdt) uden at udløse låsen. Vi har desværre ikke penge til et nyt p.t.
Mvh. Kristian/bestyrelsen

Besvar
Bestyrelsen
13/1/2020
Hej Per,
Du må meget gerne prøve at kigge på det, men det ser ikke for godt ud. Giv mig lige et praj når du har set på det - jeg var ellers ved at bede viceværten om at køre det på lossepladsen.
Mvh. Kristian/Bestyrelsen

Besvar
136st
16/1/2020
Man kan umiddelbart få en reservedel for 400 kr. Jeg er klar til at smide penge efter det - det er et kongebord, hvis det virker! I må Ikke køre det på genbrugen endnu:-)

mvh
Alexander

Besvar