Elbil på P-pladsen

Oprettet af Post
130g
4/2/2015
Kære naboer,

Som I måske har bemærket, er der en elbil der nogen gange er sat til stikket på fælleshusets facade. Det er min :0)

De øvrige medlemmer i bestyrelsen har givet mig lov, under forudsætning af, at det er en midlertidig ordning. Forbruget registreres for hver enkelt opladning, og jeg afregner med foreningens administrator.

På generalforsamlingen i april har jeg et forslag til afstemning vedr. opstilling af ladestander (som jeg selv vil betale), og som det også vil være muligt for andre at bruge - så må vi se til den tid...😊

Jeg har iøvrigt solgt min anden bil, så der er ikke kommet flere biler på pladsen på denne baggrund.

Med venlig hilsen,
Kristian, 130G

Besvar
1286
4/2/2015
Glimrende idé! Spørgsmål: hvor bliver laderstande etableret ? For hvis pladsen skal være forbeholdt el-biler, er det praktisk set 1 plads der forsvinder (indtil alle har elbiler, haha)

Besvar
130g
23/2/2015
Ved strømskabet i hjørnet ved fælleshuset. Ellers bliver det uforholdsmæssigt dyrt, da der skal lægges kabler og laves asfaltarbejde hvis den skal stå et andet sted.
Jeg tror ikke jeg kan følge din tanke med, at der kommer færre pladser af denne årsag - jeg har solgt min gamle bil, så er kommer ikke flere biler på pladsen. Men hvis forslaget bliver vedtaget, så skal vi tage lidt mere hensyn til hinanden på pladsen...

Besvar