Warning: Use of undefined constant topic_id - assumed 'topic_id' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /var/www/xn--sg-kka.dk/public_html/forum/showtopic.php on line 7
ingen vand igen

ingen vand igen

Oprettet af Post
140e1tv
19/8/2024
Er der nogen andre, der oplever ikke at have vand i dag? Det er anden gang på kort tid uden varsel, at jeg hverken har varmt eller koldt vand. Det er ved at blive en rigtig irritation ikke at kunne stole på vores vandforsyning, ikke at kunne børste tænder, gøre rent eller endda drikke. Er der noget galt med vandforsyningen? MVH Kamal Øresundsvej 140E, 1 t.v.

Besvar
130f
19/8/2024
Hej Kamal
Vi har netop fået info om at btw renser vores varmtvandsbeholdere i dag. De oplyser at der skulle være sat sedler op. Den del er jeg dog lidt usikker på. Det pågår ml 8-13 og mon ikke det er det, der er årsagen hos dig.
God dag til alle

Besvar
140f
19/8/2024
Burde der ikke være sendt en mail/besked ud fra bestyrelsens side?
Mvh. Alex.

Besvar
138s
19/8/2024
Altså så I har et BTW anlæg som renses?
Det kan godt være grunden, det er ikke Hofor, som jeg har snakket med og de nævnte at det nok er internt at nogen har lukket af for hoved-vandstikket. Men er hvis det er jeres eget anlæg, så vil det være rart hvis I en anden gang enten selv adviserer eller spørger om det er nødvendigt at de lukker vandet af for alle. Situationen med at aflukke vandet uden varsel er ikke super holdbar for dem der arbejder hjemme, er på barsel eller af anden årsag er hjemme.

Besvar