Warning: Use of undefined constant topic_id - assumed 'topic_id' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /var/www/xn--sg-kka.dk/public_html/forum/showtopic.php on line 7
Ladestander for elbiler

Ladestander for elbiler

Oprettet af Post
138t1th
10/12/2022
Kære elbilsejer i øresundsgården.

Er der tilslutning til at lave en Facebook gruppe, med det formål at gøre det lettere at informere hinanden om behov for ladning og når pladser bliver ledige?

Hvis der allerede findes en gruppe, så vil vi gerne være med.

Vi oplever fra tid til anden at alle pladser er optaget. 3 dage i denne uge eksempelvis har det ikke været muligt at lade. Det er i sig selv ikke et problem, hvis pladserne bruges til at lade. Det kunne være rart at vide, hvornår de færdigladet biler bliver flyttet og pladserne ledige.

Bedste hilsner
Lisbeth 138t, 1th

Besvar
138v
10/12/2022
Det lyder som en rigtig god idé. Vi vil gerne være med i en FB gruppe

Besvar
140p
21/12/2022
Vi er også med på en gruppe.
Mvh. Kristian

Besvar
138t1th
6/7/2023
Kære alle naboer

I forlængelse af denne tråd, vil jeg gerne gøre opmærksom på, at der findes en facebookgruppe ved navn: ØSG ladeplads. Gruppen er privat og opslag er derfor kun synlig for medlemmer. Det er muligt at søge på gruppen og requeste membership.

Alternativt, kan du sende en mail til mig og så sørger jeg for at sende en invite: westergaard_lisbeth@hotmail.com

Formålet med gruppen er at have en åben og uformel dialog omkring behov for opladning og andre temaer, som relaterer sig til det at have elbil i Øresundsgården.

Bedste hilsner
Lisbeth 138T 1th

Besvar