Oprettet af | Post |
---|---|
Bestyrelsen 16/9/2022 |
Kære naboer, vi er i sving med at skifte P-selskab. Det bliver Unopark fremadrettet. Det betyder bedre forhold for beboerne, idet vi får en meget brugervenlig app til registering af parkering. Kontrakten er underskrevet, og Unopark er ved at sætte systemet op til os. Nye skilte kommer op om et par dage, og I får snart mere info om oprettelse osv. Man kan stadig skrive til bestyrelsen, hvis man oplever en uretsmæssig bøde. Desuden bliver det fortsat sådan, at P-vagten observerer i 5 minutter inden bøden udskrives. Dog er der også 15 minutters parerking tilladt med gyldig p-skive skrevet ind i aftalen, for at give gæsteparkering lidt mere elastik. Besvar |
138t1th 23/10/2022 |
Hej Bestyrelse Jeg har i dag forsøgt at oprette gæsteparkering på mitcp uden held. Jeg bliver afvist med maksimum antal tilladelser overskredet - det på trods af, at saldo er 180 enheder. Antager at forklaringen ligger i overgangen til unopark. Er der noget nyt om overgang til unopark. Er der en anden app/login vi skal bruge ? Hvad gør vi i tilfælde af gæsteparkering frem til, at vi er oppe at køre med unopark ? Mvh Lisbeth 138t, 1th Besvar |
130c 30/10/2022 |
Hvordan er regler og rammer vedrørende parkering p.t. Mvh Runa Møller 130 c Besvar |
132g12 28/11/2022 |
Samme spørgsmål fra mig. Er der kun 1 permanent parkeringslicens pr. Lejlighed plus 30 gæstelicenser, pr år eller pr hvad? Mvh Michael, 132G 1 2 Besvar |